Companiile Grupului CEZ in Romania informeaza ca a demarat un proces complex de actualizare a sistemelor informatice pentru a putea raspunde cerintelor clientilor si partenerilor de afaceri la un nivel inalt de calitate. Pe parcursul acestor actualizari, parte din activitatea operationala curenta a companiilor din Grup va fi limitata. Estimam ca procesul de actualizare va fi finalizat luni, 11.12.2017. In cazul in care se va impune o prelungire a termenului, vom reveni cu informatii catre clientii si partenerii nostri.
Procesarea documentelor aferente cererii de racordare la reteaua de distributie a energiei electrice se numara printre aspectele operationale limitate.
Se deruleaza in conditii normale urmatoarele operatiuni:
- consultanta privind serviciul de distributie a energiei electrice;
- primire si inregistrare in vederea procesarii ulterioare a documentelor aferente cererii de racordare la reteaua de distributie a energiei electrice;
- inregistrarea si remedierea deranjamentelor in reteaua de distributie a energiei electrice;
- primirea si inregistrarea in vederea procesarii ulterioare a sesizarilor si petitiilor din partea clientilor.
Va asiguram ca facem toate demersurile pentru a limita impactul acestor masuri in relatia cu clientii si partenerii nostri si ca avem permanent in vedere imbunatatirea calitatii serviciilor noastre.
06.12.2017