Vrei sa transmiti un deranjament in reteaua electrica simplu si rapid? Pastreaza la indemana codul locului de consum

Utilizatorii de energie electrica din aria de operare a distribuitorului Distributie Oltenia pot transmite deranjamentele NON STOP, fara a mai intra in contact cu un operator uman.

Operatorul de distributie din regiunea Olteniei a pus la dispozitia consumatorilor de energie din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea un numar de telefon gratuit si trei numere de telefon cu tarif normal:

  • 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Ce informatii trebuie sa am la indemana pentru inregistrarea unui deranjament?

Pe langa informatiile legate de locatia la care s-a inregistrat intreruperea in alimentarea cu energie electrica, iti este necesar codul locului de consum si un numar de telefon valid

Codul locului de consum este mentionat pe factura primita de la furnizorul de energie si se poate regasi:

  • pe prima pagina a facturii, alaturi de datele dv. de identificare (nume, adresa, date bancare);
  • pe una dintre paginile facturii de energie electrica care contin detalii tehnice despre locul dumneavoastra de consum.

Acesta incepe cu cifrele „005” si este format din 10 cifre.

Cum se transmite un deranjament?

  1. Se apeleaza unul din numerele mentionate mai sus;
  2. Se tasteaza 1 pentru anuntare deranjamente, apoi tasta  2 pentru a intra in legatura cu un  operator uman

*Daca numarul ales este 0800 500 000 atunci se  selecteaza direct tasta 2 si se va astepta pentru a intra in legatura cu un operator uman.

Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, dupa mesajul specific, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa tensiune in toata zona.

      3.   Se tasteaza codul locului de consum (acesta incepe cu 005 si se regaseste pe factura de energie electrica);
      4.   Se introduce un numar de telefon valid (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).

Acest serviciu este oferit utilizatorilor retelelor de energie electrica din zona Olteniei de catre operatorul de distributie si nu inlocuieste serviciile si datele de contact puse la dispozitie de catre furnizorii de energie electrica cu care au incheiat un contract de furnizare a energiei electrice.