Utilizatorii de energie electrica din aria de operare a distribuitorului Distributie Oltenia pot transmite deranjamentele NON STOP, fara a mai intra in contact cu un operator uman.
Operatorul de distributie din regiunea Olteniei a pus la dispozitia consumatorilor de energie din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea un numar de telefon gratuit si trei numere de telefon cu tarif normal:
Ce informatii trebuie sa am la indemana pentru inregistrarea unui deranjament?
Pe langa informatiile legate de locatia la care s-a inregistrat intreruperea in alimentarea cu energie electrica, iti este necesar codul locului de consum si un numar de telefon valid
Codul locului de consum este mentionat pe factura primita de la furnizorul de energie si se poate regasi:
Acesta incepe cu cifrele „005” si este format din 10 cifre.
Cum se transmite un deranjament?
*Daca numarul ales este 0800 500 000 atunci se selecteaza direct tasta 2 si se va astepta pentru a intra in legatura cu un operator uman.
Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, dupa mesajul specific, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa tensiune in toata zona.
3. Se tasteaza codul locului de consum (acesta incepe cu 005 si se regaseste pe factura de energie electrica);
4. Se introduce un numar de telefon valid (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).
Acest serviciu este oferit utilizatorilor retelelor de energie electrica din zona Olteniei de catre operatorul de distributie si nu inlocuieste serviciile si datele de contact puse la dispozitie de catre furnizorii de energie electrica cu care au incheiat un contract de furnizare a energiei electrice.