Intre 04 – 05 decembrie, sistemul Distributie Oltenia de gestionare a datelor clientilor va fi in perioada de mentenanta

Pentru a oferi clientilor servicii la standarde de calitate ridicate, in perioada 04 – 05 decembrie, se vor desfasura lucrari de mentenanta a sistemului informatic. Ca urmare, Centrele de Relatii cu Clientii ale Distributie Oltenia si liniile telefonice 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008, cu tarif normal in reteaua nationala, vor putea oferi clientilor un numar limitat de servicii, reluandu-si activitatea completa incepand cu data de 06 decembrie.

Recomandam tuturor clientilor nostri care doresc sa transmita solicitari in perioada 04 – 05 decembrie sa transmita solicitarea in scris, la adresa de corespondenta: Strada Depozitelor, numarul 2, Targu-Jiu, judetul Gorj, cod postal 210238, prin e-mail la adresele distributie@distributieoltenia.rorelatiiclienti@distributieoltenia.ro sau prin fax la numerele 0251 216 471/ 0372 526 471.

Pentru informatii generale despre activitatea de distributie a energiei electrice, clientii pot accesa website-ul www.distributieoltenia.ro.

Incepand cu data de 06 decembrie, Centrele de Relatii ale Distributie Oltenia si liniile telefonice mentionate mai sus, isi vor relua activitatea in forma completa urmand ca solicitarile primite in perioada de mentenanta sa fie preluate si realizate, respectandu-se termenele legale.

Transmiterea deranjamentelor

Consumatorii de energie electrica din aria de operare a Distributie Oltenia, repectiv judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, pot anunta deficientele in alimentarea cu energie electrica, non stop, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea.

Speram ca disconfortul generat prin aceasta fereastra de mentenanta va fi minim si ne vom asigura ca functionalitatea sistemului informatic, se desfasoara la parametri optimi, imediat dupa incheierea interventiei tehnice.

 

04.12.2017