Reglementarile in vigoare in domeniul muncii, prezinta ziua de 17 iunie, a II a zi a Sarbatorii Rusaliilor, zi libera la nivel national.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in data de 17 iunie 2019.
Incepand cu data de 18 iunie 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Curtea de Arges, Filiasi, Bechet, Baia de Arama, Orsova, Vanju Mare, Corabia, Calimanesti, Bailesti, Rosiorii de Vede, Videle si Horezu isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:
Oras |
Data |
Interval orar |
Curtea de Arges |
Marti, 18 iunie 2019
|
09:00 – 14:30
|
Filiasi |
||
Bechet |
||
Baia de Arama |
||
Orsova |
||
Calimanesti |
||
Corabia |
||
Vanju Mare |
Luni, 24 iunie 2019 |
|
Horezu |
||
Bailesti |
Marti, 18 iunie 2019 |
|
Videle |
||
Rosiorii de Vede |
08:30 – 16:30 |
Echipele operative Distributie Oltenia
In data de 17 iunie, cu ocazia Rusaliilor, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.