Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 25 si 26 decembrie 2019, prima si a doua zi de Craciun, precum si zilele de 01 si 02 ianuarie 2020 drept sarbatori legale si zile libere la nivel national. Totodata, salariatii din Centrele de Relatii cu Utilizatorii nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 27 decembrie 2019 si 03 ianuarie 2020.
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in zilele de 25, 26 si 27 decembrie, respectiv pe 01, 02 si 03 ianuarie 2020.
Incepand cu data de 30 decembrie 2019, respectiv 06 ianuarie 2020 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Rosiorii de Vede, Calimanesti, Bailesti, Corabia, Bechet, Baia de Arama si Videle, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:
Oras |
Data |
Interval orar |
Rosiorii de Vede |
Luni, 30 decembrie 2019 |
08:30 – 16:30 |
Calimanesti |
Miercuri, 08 ianuarie 2020 |
09:00 – 14:30
|
Bailesti |
||
Corabia |
Joi, 09 ianuarie 2020 |
09:00 – 14:30 |
Bechet |
Vineri, 10 ianuarie 2020 |
09:00 – 14:30 |
Baia de Arama |
08:30 – 16:30 |
|
Videle |
In perioada 25 – 26 decembrie 2019, respectiv 01 – 02 ianuarie 2020, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.