Avand in vedere contextul actual, operatorul Distributie Oltenia vine in sprijinul utilizatorilor sai prin masuri suplimentare, tinand cont de misiunea principala – aceea de a asigura continuitate si siguranta in alimentarea cu energie electrica:
In acest sens:
- Specialistii Distributie Oltenia sunt in dialog direct cu comitetele locale pentru situatii de urgenta si cu ministerele relevante si autoritatea de reglementare pentru a transmite informatii si pentru a se informa cu privire la activitatea desfasurata si provocarile aparute;
- Echipele de teren au fost dotate si instruite conform tuturor recomandarilor si cerintelor specialistilor pentru a avea un mediu de lucru sigur, dar si pentru a oferi siguranta consumatorilor cu care intra in contact;
- Au fost luate masuri suplimentare de informare, pentru a reduce deplasarea consumatorilor la Centrele de Relatii cu Utilizatorii.
Pentru buna desfasurare a activitatilor de zi cu zi, insa cu o mai mare precautie, operatorul Distributie Oltenia a luat urmatoarele masuri:
Pentru racordarea la retea – in aceasta perioada se primesc documente doar in format electronic.
- Pentru depunerea documentatiilor de racordare sau amplasment, consumatorii pot utiliza adresa de e-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro
Operatorul Distributie Oltenia a suplimentat numerele de telefon la care consumatorii pot solicita informatii pentru:
- procesul de racordare la retea a noilor locuri de consum;
- emiterea avizelor de amplasament/ emiterea certificatelor de racordare;
- documentele necesare pentru obtinerea avizelor de amplasament si avizelor tehnice de racordare;
- incheierea contractelor de racordare/ stadiul procesului de racordare;
- depunerea/transmiterea dosarelor de utilizare;
- obtinerea de duplicate pentru avizele tehnice de racordare emise anterior.
Mentionam faptul ca la aceste numere de telefon nu se vor inregistra informatii legate de deranjamente, incidente in reteaua de distributie sau alte tipuri de solicitari.
Totodata, acestea vor fi disponibile doar pe durata perioadei declarata „stare de urgenta“ decretata de Presedintele Romaniei, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
Judet |
Nr. telefon |
Arges |
0372524498 |
0372524491 |
0372524297 |
Dolj |
0372524429 |
0372524264 |
Gorj |
0372524438 |
0372524147 |
Mehedinti |
0372524151 |
0372524540 |
Olt |
0372524362 |
0372524357 |
0372524369 |
Teleorman |
0372524221 |
0372524213 |
0372524228 |
Valcea |
0372524471 |
0372524475 |
0372524480 |
Deficientele electrice
Reamintim faptul ca pentru a inregistra un deranjament, consumatorii din aria de operare Distributie Oltenia: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot utiliza urmatoarele canale de comunicare:
- apeland Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice.
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form