Atentie la persoanele care se pretind angajati Distributie Oltenia sau ai partenerilor operatorului de distributie. In aceasta perioada, am limitat situatiile in care avem nevoie de acces pe proprietate privata.

In cazul in care intampinati o astfel de situatie, va rugam sa ne contactati. 
 
Operatorul Distributie Oltenia si partenerii sai vor alege solutii alternative in activitatea lor operationala si nu vor solicita accesul pe proprietate privata decat pentru remedierea deranjamentelor sau pentru lucrari de mentenanta menite sa previna avarii electrice importante. Nu permiteti accesul pe proprietate/ in locuinta persoanelor care pretind a fi angajati Distributie Oltenia sau ai prestatorilor decat daca ati inregistrat un deranjament electric si personalul care se prezinta pentru remediere este echipat corespunzator si va poate prezenta la cerere, legitimatia si ordinul de serviciu.
 
Avand in vedere contextul actual, Distributie Oltenia si-a reorganizat activitatea operationala astfel incat sa asigure in continuare alimentarea cu energie electrica a consumatorilor din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea si sa diminueze cat mai mult contactul dintre angajatii sai si consumatori, pentru protectia reciproca a acestora. Acelasi mod de lucru a fost preluat si de partenerii si prestatorii de servicii ai operatorului de distributie.
 
Astfel, echipele operative Distributie Oltenia si cele ale prestatorilor de servicii intervin in aceasta perioada pe proprietatea consumatorilor de energie, doar in urmatoarele situatii:
  • Remedierea deranjamentelor electrice care apar in instalatiile de bransament de pana la sau dupa punctul de delimitare (inaintea bornelor de iesire din contor);
  • Pentru analiza sesizarilor/ reclamatiilor consumatorilor, cand acest lucru este imperios necesar (exemplu: sesizari privind starea receptoarelor deteriorate, aflate dupa punctul de delimitare);
  • Depistarea si eliminarea incidentelor, efectuarea de lucrari de reparatie accidentala a retelei necesare pentru evitarea aparitiei unor incidente sau avarii (prevenire de avarii);
  • Restabilirea starii tehnice a retelelor electrice si efectuarea de lucrari provizorii executate in conditii deosebite, necesare realimentarii cu energie electrica a consumatorilor;
  • Reparatia retelelor electrice, in situatii care impun risc de incendiu sau de electrosecuritate.
Este important de mentionat faptul ca turele operative Distributie Oltenia respecta o serie de masuri de siguranta la momentul interventiei in retea (sunt echipate cu masti, manusi, ochelari si echipamente de protectie), iar in cazul interventiilor la locurile de consum in care se afla persoane in izolare, respectiv carantina, vor fi insotite de echipe ISU si DSP si vor aplica o procedura speciala. Totodata, electricienii DEO si cei ai prestatorilor vor prezenta la cerere, legitimatiile si ordinele de serviciu.
 
Distributie Oltenia avertizeaza ca a limitat si inlocuit cu solutii alternative urmatoarele activitati care presupuneau accesul pe proprietate al echipelor sale si ale partenerilor sai:
  • Citirea contoarelor, activitate derulata de partenerul ADREM Link, va fi efectuata in aceasta perioada telefonic;
  • Inlocuirea periodica a contoarelor a fost stopata;
  • Montarea de contoare clientilor noi, inlocuirea contoarelor defecte si realizarea reconectarilor sunt singurele activitati care se vor derula in continuare pe proprietatea consumatorilor, in conditii de siguranta pentru echipele operative si consumatori;
  • Alte actiuni legate de grupurile de masura (sigilari, montare contoare tip SMI) vor fi efectuate doar pana la limita de proprietate.
Totodata, consumatorii de energie electrica sunt rugati sa anunte operatorul Distributie Oltenia despre orice situatie in care persoane care pretind a fi angajati Distributie Oltenia sau ai partenerilor solicita accesul pe proprietate/ in locuinta sau orice sume de bani in schimbul unor servicii pentru activitati ca citirea contoarelor, etc, prin urmatoarele canale de comunicare:
  • apeland Info Tel, la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00);
  • prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro 
  • prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
Mentionam ca Distributie Oltenia va pastra o colaborare stransa cu organele de politie pentru preluarea acestor cazuri.