Echipele operative Distributie Oltenia au remediat pana acum peste 125 de deficiente electrice care afectau alimentarea cu energie electrica a unor persoane aflate in izolare/ carantinare

Cu masuri sporite de precautie, electricienii Distributie Oltenia au intervenit si remediat deficiente electrice in locuri de consum cu persoane aflate in izolare/ carantinare, din peste 100 de localitati din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea. 
 
Echipele de teren Distributie Oltenia au fost dotate si instruite conform tuturor recomandarilor si cerintelor specialistilor pentru a avea un mediu de lucru sigur, dar si pentru a oferi siguranta consumatorilor cu care intra in contact. 
 
In cazul locurilor de consum ale consumatorilor aflati in izolare sau carantina, electricienii DEO pot interveni la instalatiile de bransament de pana la puncul de delimitare (inaintea bornelor de iesire din contor), purtand manusi, ochelari si echipamente de protectie de unica folosinta pe tot parcursul procedurilor de remediere a deficientei electrice.
Dupa finalizarea remedierii deficientei, intreg echipamentul de unica folosinta va fi colectat in saci speciali, urmand a fi predat unei firme specializate in colectarea deseurilor medicale.
 
Daca deficienta electrica este depistata in instalatia de utilizare a clientului aflat in izolare sau carantina (dupa punctul de delimitare), remedierea acesteia presupune intrarea in mediul posibil contaminat. Acest tip de interventie, va fi efectuata de electricienii DEO in urmatoarele conditii:
  • Doar la solcitarea ISU si in prezenta reprezentantilor DSP;
  • Se vor respecta dispozitille reprezentantilor DSP si ISU;
  • Electricienii vor utiliza echipamentul de protectie suplimentar pus la dispozitie de catre DSP;
  • Dupa remedierea deficientelor electrice, echipamentele de protectie vor fi predate reprezentantilor DSP;
  • Se vor respecta regulile generale de igiena.
Pana la acest moment, turele operative Distributie Oltenia au prioritizat realimentarea cu energie electrica a unor consumatori aflati in izolare/ carantina din urmatoarele localitati:
  • Judetul Olt – Bobicesti, Spineni, Corabia, Caracal, Bals, Ghimpeteni, Visina, Mihaesti, Scornicesti, Vadastra, Iancu Jianu, Grojdibodu, Barasti, Slatina, Falcoiu, Dobrosloveni, Tufeni si Teslui;
  • Judetul Dolj – Craiova, Boureni, Marsani, Dobrotesti, Cioroiasi, Preajba, Gangiova, Goicea, Giurgita, Piscu Vechi, Calafat, Catane, Daneti, Filiasi, Castranova, Goiesti, Poiana Mare, Motatei, Salcuta, Dobromira, Dabuleni, Ghizdavesti, Isalnita, Marza, Ghindeni, Gighera si Valea Stanciului;
  • Judetul Teleorman – Alexandria, Zimnicea, Tatarastii de Sus, Plosca, Dragranestii de Vede si Rovinari; 
  • Judetul Valcea – Ramnicu Valcea, Dragasani, Pausesti – Otasau, Maldaresti, Sutesti, Sinesti, Danicei, Costesti, Balcesti, Cetateaua, Livezi, Budesti, Francesti, Stoenesti, Madulari, Tomsani, Otesani, Cernisoara si Sirineasa;
  • Judetul Gorj – Sterpoaia, Seciurile, Insuratei, Targu Carbunesti, Cruset, Floresti, Schela si Tantareni; 
  • Judetul Arges – Campulung, Curtea de Arges, Stolnici, Teiu, Caldararu, Ciomagesti, Arefu, Ganesti, Schiau, Bogati si Salatrucu de Jos;
  • Judetul Mehedinti – Gura Vaii, Orsova, Corcova, Drobeta Turnu Severin si Baia de Arama.
Persoanele aflate in izolare sau carantina sau care au intrat in contact cu alte persoane cu semne de afectiuni pulmonare, tuse, stranut, trebuie sa mentioneze faptul ca sunt in izolare sau in carantina sau ca exista suspiciuni cu privire la o potentiala expunere la COVID-19, la inregistrarea deranjamentului electric.
 
Reamintim ca pentru inregistrarea unui deranjament, se pot utiliza urmatoarele canale de comunicare:
  • apeland Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00);
  • prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice.
  • prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form.