Incepand de luni, 18 mai, operatorul Distributie Oltenia reia activitatea operationala care a fost sistata/ limitata in perioada starii de urgenta declarata la nivel national

Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea isi vor relua activitatea incepand de luni, 18 mai 2020, cu un program redus de 6 h si respectarea unor reguli stricte de protectie si distantare. 

Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina si Targu Jiu isi vor relua activitatea din data de 18 mai 2020, avand un program de lucru cu publicul de 6 h, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 – 14:30.

Restul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din localitatile Campulung, Curtea de Arges, Bailesti, Filiasi, Bechet, Orsova, Vanju Mare, Baia de Arama, Corabia, Caracal, Rosiorii de Vede, Videle, Calimanesti, Dragasani si Horezu, isi vor relua activitatea conform programului de mai jos:

Este important de mentionat faptul ca activitatea cu publicul se va desfasura cu respectarea urmatoarelor reguli de protectie si siguranta:
  • Angajatii DEO vor purta masti si manusi de protectie, in centre fiind instalate in prealabil geamuri de protectie plexiglass;
  • Ocuparea ghiseelor va fi organizata astfel – un ghiseu functional, unul, doua ghisee libere. In Centrele de Relatii cu Utilizatorii din orasele Craiova si Pitesti vor functiona concomitent doua ghisee aflate la o distanta de minim 2 metri. In celelalte centre, va functiona doar un singur ghiseu;
  • Accesul clientilor in CRU este permis doar cu masca si manusi de protectie (doar un reprezentant per familie);
* In cazuri specifice, clientilor li se vor pune la dispozitie manusi si masti de protectie de unica folosinta.
  • Accesul in incinta se va face doar dupa iesirea persoanei care a intrat inainte;
  • Cozile de asteptare se vor forma in afara incintei centrului, respectand regulile de distantare sociala; 
  • Clientilor li se va masura temperatura la intrarea in CRU; 
* Clientilor cu temperatura de 37,5 sau mai mare nu li se va permite accesul in centru;
  • Clientii vor fi directionati de catre personalul de paza sa-si stearga talpile incaltamintei pe covorasul dezinfectant de la intrarea in centru precum si sa-si igienizeze mainile cu solutii de dezinfectare;
  • Se recomanda clientilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricaror documente;
  • Totodata, se recomanda pregatirea in prealabil documentelor de identificare necesare (CI), a facturilor, etc.
Distributie Oltenia incurajeaza consumatorii de energie electrica din aria sa operationala, sa foloseasca cu precadere canalele alternative de comunicare:
  • Info Tel, apeland numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00;
  • prin email, la adresele:
      - relatiiclienti@distributieoltenia.ro pentru transmiterea documentelor din procesul de racordarea la reteaua electrica;
      - distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice.
De asemenea, prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/intreruperi-anuntate.html) puteti afla detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor de mentenanta si investitii in retea de catre operatorul de distributie.