- Aproape 3000 de consumatori au solicitat informatii privind racordarea la retea, la numerele de telefon suplimentate in perioada starii de urgenta si dedicate acestor situatii, sau la adresa de e-mail relatiiclienti@distributieoltenia.ro in perioada ianuarie – aprilie 2020;
- Peste 4000 de locuri de consum au fost racordate la reteaua de distributie a energiei electrice, in perioada ianuarie – aprilie 2020;
- Numarul racordarilor la retea in primele patru luni ale anului 2020 a inregistrat doar o usoara scadere fata de primele patru luni ale anului 2019 (4300 vs 4212).
Principalele intrebari primite de la consumatorii care au apelat numerele de telefon dedicate racordarii, pe perioada starii de urgenta, dar si raspunsurile transmise de specialistii Distributie Oltenia au fost:
Ce documente sunt necesare pentru obtinerea unui aviz de amplasament, unde le pot depune si cum pot face plata?
Pentru obtinerea avizului de amplasament, solicitantul trebuie sa depuna un formular denumit Cerere/Chestionar pentru obtinerea Avizului de Amplasament (formularul poate fi descarcat de pe website-ul
www.distributieoltenia.ro – sectiunea Informatii Utile), impreuna cu documentatia specificata in formular.
Ce acte sunt necesare pentru racordarea la retea?
In linii mari, documentele necesare sunt cele enumerate mai jos, insa se recomanda verificarea situatiilor si parcurgerea, dupa caz, a pasilor mentionati si pe website-ul
www.distributieoltenia.ro – sectiunea Racordarea la retea:
- Cererea de racordare, chestionarul energetic pt agentii economici, cererea de actualizare ATR casnic sau noncasnic, dupa caz.
- certificatul de urbanism al obiectivulului care se doreste a fi alimentat, in termen de valabilitate, in copie;
- planul de situatie la scara;
- copia actului de identitate/certificatului de inregistrare la Registrul Comertului;
- actul de proprietate;
- autorizatia de construire pentru obiectivul care se realizeaza pe locul de producere sau de consum respectiv, in termen de valabilitate, in copie;
- alte documente pe care solicitantul considera necesar sa le depuna in sprijinul cererii sale.
Care este stadiul procesului de racordare?
Aceasta informatie depinde de la caz la caz, in functie de data de depunere a documentelor.
Toate detaliile privind termenele etapelor de racordare, dar si responsabilii pot fi regasite pe website-ul
www.distributieoltenia.ro – sectiunea Racordarea la retea.
Care este modalitatea de depunere a documentatiei de racordare in perioada actuala?
Avand in vedere eficienta masurilor luate contextul actual, dar si pentru a reduce deplasarea consumatorilor la Centrele de Relatii cu Utilizatorii, operatorul Distributie Oltenia continua sa primeasca documentele doar in format electronic, la adresa de e-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro si pe perioada starii de alerta (15 mai – 30 iunie).
Reamintim faptul ca pentru a inregistra un deranjament, consumatorii din aria de operare Distributie Oltenia: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot utiliza urmatoarele canale de comunicare:
- apeland Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice.
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form