Consumatorii de energie electrica din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea au toate informatiile necesare despre procesul de racordare la retea, la un telefon distanta. Distributie Oltenia le pune la dispozitie doua linii telefonice, cu tarif normal in reteaua nationala: 0372 524 438 si 0372 524 213, disponibile in intervalul orar 08:30 - 16:00.
Siguranta consumatorilor de energie si a angajatilor proprii, alaturi de asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica, raman principalele preocupari ale operatorului Distributie Oltenia in contextul epidemiologic actual.
De aceea, Distributie Oltenia le recomanda in continuare consumatorilor de energie utilizarea canalelor de comunicare alternative in relatia cu operatorul:
- canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro sau apelarea numerelor mentionate mai sus. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 - 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
- De asemenea, pentru asigurarea unui confort sporit in desfasurarea activitatilor din Centrele sale de Relatii cu Utilizatorii, operatorul a decis inchiderea activitatii cu publicul in intervalul orar 12:30 – 13:00, dedicat pauzei de pranz si actiunilor suplimentare de dezinfectare.
Puteti consulta programul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii DEO in lista de mai jos: