Subliniem ca cea mai sigura alternativa de dialog in contextul actual raman canalele de comunicare online: canalele dedicate racordarii - relatiiclienti@distributieoltenia.ro, Info Tel si programarea online, formularul de sesizari si website-ul oficial www.distributieoltenia.ro. In plus, DEO mentine la dispozitia consumatorilor de energie numerele de telefon suplimentare pentru contactul direct cu echipa sa de specialisti.
Activitatea cu publicul a Centrelor DEO de Relatii cu Utilizatorii va fi reluata la programul normal si cu respectarea masurilor de distantare si protectie impotriva raspandirii SARS COV 2:
Angajatii DEO vor purta masti si manusi de protectie, in centre fiind instalate in prealabil geamuri de protectie plexiglass;
Ocuparea ghiseelor va fi organizata astfel – un ghiseu functional, unul, doua ghisee libere;
Accesul clientilor in CRU este permis doar cu masca de protectie (doar un reprezentant per familie); * In cazuri specifice, clientilor li se vor pune la dispozitie masti de protectie de unica folosinta.
Accesul in incinta se va face doar dupa iesirea persoanei care a intrat inainte;
Cozile de asteptare se vor forma in afara incintei centrului, respectand regulile de distantare sociala;
Clientilor li se va masura temperatura la intrarea in CRU; * Clientilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul in centru;
Clientii vor fi directionati de catre personalul de paza sa-si curete talpile incaltamintei pe covorasul dezinfectant de la intrarea in centru precum si sa-si igienizeze mainile cu solutii de dezinfectare;
Se recomanda clientilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricaror documente si pregatirea in prealabil documentelor de identificare necesare (CI), a facturilor, etc.
DEO reaminteste numerele de telefon suplimentare precum si canalele de comunicare alternative puse la dispozitie de Distributie Oltenia:
Voce:
Judet |
Numere de telefon* |
Arges |
0372 524 491 |
Dolj |
0372 524 255 |
Gorj |
0372 524 438 |
Mehedinti |
0372 524 335 |
Olt |
0372 524 371 |
Teleorman |
0372 524 213 |
Valcea |
0372 524 471 |
*numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala
Rezervarea unei vizite la unul dintre Centrele de Relatii cu Utilizatorii DEO din municipiile resedinta de judet poate fi efectuata apeland unul din numerele de telefon – Info TEL - 0800 500 000, numar de telefon gratuit in orice retea, 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 cu tarif normal in reteaua nationala, in zilele lucratoare, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 – 16:00, prin selectarea optiunii „informatii comerciale”.
* consumatorii de energie care au programat in prealabil vizitele in CRU-urilor DEO sunt asteptati la ora si in ziua programarii, avand prioritare la ghisee fata de cei care nu au rezervare.
Mentionam faptul ca semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica pot fi efectuata non stop tot la numerele mentionate mai sus;
canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Programul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii DEO poate fi consultat accesand https://www.distributieoltenia.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html
Siguranta consumatorilor de energie si a angajatilor proprii, alaturi de asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica, raman principalele preocupari ale operatorului Distributie Oltenia in contextul epidemiologic actual.
Directia Comunicare & Marketing