Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia situate in Pitesti, str. Darzu, nr. 1A, judetul Arges si Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, judetul Dolj isi prelungesc programul de lucru cu publicul, derulandu-si activitatea cu utilizatorii de luni pana vineri, in intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauza de pranz intre 12:30 – 13:00).
Chiar si dupa schimbarea actionariatului, din 31.03.2021, operatorul Distributie Oltenia ramane preocupat in permanenta pentru a identifica cele mai potrivite solutii pentru utilizatorii sai.
Astfel, programul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din Craiova si Pitesti se va prelungi cu 1 ora, cu respectarea stricta a masurilor sanitare de preventie impotriva raspandirii virusului SARS – COV2.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro
- Selectati judetul in care locuiti;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/ depunere documente);
- Completati datele de contact (nume, prenume, adresa valida de e-mail, numar de telefon) si inregistrati programarea.
Totodata, operatorul de distributie recomanda si utilizarea canalele de comunicare online pentru solutionarea solicitarilor consumatorilor. Acestea acopera toata gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrica:
- canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 - 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum si canalele de comunicare alternative puse la dispozitie de Distributie Oltenia:
Judet |
Numere de telefon |
What`s app |
Arges |
0372 524 491/ 0372 524 310 |
0727 782 412 |
Dolj |
0372 524 255/ 0372 524 264 |
0727 782 418 |
Gorj |
0372 524 438/ 0372 524 147 |
0727 782 427 |
Mehedinti |
0372 524 335/ 0372 524 540 |
0727 782 430 |
Olt |
0372 524 371/ 0372 524 369 |
0727 782 417 |
Teleorman |
0372 524 213/ 0372 524 221 |
0727 782 441 |
Valcea |
0372 524 471/ 0372 524 480 |
0727 782 416 |
*numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala
Siguranta consumatorilor de energie si a angajatilor proprii, alaturi de asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica, raman principalele preocupari ale operatorului Distributie Oltenia in contextul epidemiologic actual.
Directia Comunicare & Marketing