Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 01 iunie 2021 ca si zi libera la nivel national. Asadar, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in data de 01 iunie 2021.
Revenirea la programul normal de functionare va avea loc in data de 02 iunie 2021, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din localitatile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu, Rosiorii de Vede, Caracal, Dragasani, Campulung Muscel, Calimanesti, Bailesti.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Corabia, Bechet, Baia de Arama, Curtea de Arges, Orsova, Filiasi, Vanju Mare, Horezu si Videle, isi vor relua activitatea, conform programului de mai jos:
Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectati judetul in care locuiti;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/depunere documente);
- Completati datele de contact (nume, prenume, adresa valida de e-mail, numar de telefon) si inregistrati programarea.
Echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, vor ramane mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
- 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea;
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.
Le multumim pentru intelegere consumatorilor nostri.
Directia Comunicare & Marketing