Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul in perioada 30.11 - 01.12, reluandu-si activitatea in data de 02 decembrie 2021

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie, ziua nationala a Romaniei, drept zile nelucratoare la nivel national.

Astfel, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie 2021.

Revenirea la programul normal de functionare va avea loc in data de 02 decembrie, incepand cu ora 08:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din localitatile: Alexandria, Campulung, Craiova, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Curtea de Arges, Bailesti, Videle si Caracal isi vor relua activitatea conform programului de mai jos:

Oras Data Interval orar
Curtea de Arges Luni, 06 decembrie  09:00 - 14:30
Bailesti Miercuri, 08 decembrie 09:00 - 14:30
Videle Vineri, 10 decembrie 09:00 - 14:30
Caracal Luni, 06 decembrie 08:30 - 16:30
Pentru un plus de confort si siguranta, operatorul de distributie incurajeaza utilizatorii sa apeleze la canalele de comunicare online pentru solutionarea solicitarilor chiar din confortul de acasa:
Judet Numere de telefon  WhatsApp
Arges 0372 524 491/ 0372 524 310 0727 782 412
Dolj 0372 524 255/ 0372 524 264 0727 782 418
Gorj 0372 524 438/ 0372 524 147 0727 782 427 
Mehedinti 0372 524 335/ 0372 524 540 0727 782 430
Olt 0372 524 371/ 0372 524 369 0727 782 417
Teleorman 0372 524 213/ 0372 524 221 0727 782 441
Valcea 0372 524 471/ 0372 524 480 0727 782 416

*numere de telefin cu tarif normal in reteaua natioanala

Pentru a evita timpul de asteptare, echipa Distributie Oltenia recomanda utilizatorilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, accesand sectiunea dedicata - https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.

Cum se efectueaza o programare?

  • Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;    
  • Selectati judetul in care locuiti;
  • Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
  • Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/depunere documente);
  • Completati datele de contact si inregistrati programarea.
Operatorul le reaminteste utilizatorilor ca accesul in Centrele de Relatii cu Utilizatorii se va efectua in conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificarile sau completarile ulterioare.
 
Astfel, la intrarea in Centre, utilizatorii trebuie sa prezinte, la alegere:
- certificatului de vaccinare impotriva virusului SARS-CoV-2, in format digital sau fizic, care atesta ca au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atesta ca persoana in cauza se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a  si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-CoV-2.
 
In tot acest timp, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, raman mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
 
Le multumim pentru intelegere consumatorilor nostri.
 
Divizia Oameni si Brand