Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie, ziua nationala a Romaniei, drept zile nelucratoare la nivel national.
Astfel, Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie 2021.
Revenirea la programul normal de functionare va avea loc in data de 02 decembrie, incepand cu ora 08:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din localitatile: Alexandria, Campulung, Craiova, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu.
Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia din localitatile Curtea de Arges, Bailesti, Videle si Caracal isi vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Oras |
Data |
Interval orar |
Curtea de Arges |
Luni, 06 decembrie |
09:00 - 14:30 |
Bailesti |
Miercuri, 08 decembrie |
09:00 - 14:30 |
Videle |
Vineri, 10 decembrie |
09:00 - 14:30 |
Caracal |
Luni, 06 decembrie |
08:30 - 16:30 |
Pentru un plus de confort si siguranta, operatorul de distributie incurajeaza utilizatorii sa apeleze la canalele de comunicare online pentru solutionarea solicitarilor chiar din confortul de acasa:
- canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 - 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
- What’s app si voce:
Judet |
Numere de telefon |
WhatsApp |
Arges |
0372 524 491/ 0372 524 310 |
0727 782 412 |
Dolj |
0372 524 255/ 0372 524 264 |
0727 782 418 |
Gorj |
0372 524 438/ 0372 524 147 |
0727 782 427 |
Mehedinti |
0372 524 335/ 0372 524 540 |
0727 782 430 |
Olt |
0372 524 371/ 0372 524 369 |
0727 782 417 |
Teleorman |
0372 524 213/ 0372 524 221 |
0727 782 441 |
Valcea |
0372 524 471/ 0372 524 480 |
0727 782 416 |
*numere de telefin cu tarif normal in reteaua natioanala
Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectati judetul in care locuiti;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/depunere documente);
- Completati datele de contact si inregistrati programarea.
Operatorul le reaminteste utilizatorilor ca accesul in Centrele de Relatii cu Utilizatorii se va efectua in conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificarile sau completarile ulterioare.
Astfel, la intrarea in Centre, utilizatorii trebuie sa prezinte, la alegere:
- certificatului de vaccinare impotriva virusului SARS-CoV-2, in format digital sau fizic, care atesta ca au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atesta ca persoana in cauza se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-CoV-2.
In tot acest timp, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, raman mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Le multumim pentru intelegere consumatorilor nostri.
Divizia Oameni si Brand