- Deficiente electrice atribuite in timp real electricienilor
- Stabilirea unor rute de deplasare rapide pentru preluarea si remedierea rapida a deficientelor
- Alocarea timpului economisit pentru lucrari de mentenanta si modernizare
- Reducerea cu 75 % a volumului de hartie folosit de electricienii Distributie Oltenia si ai prestatorilor sai care in prezent inregistreaza datele din retea exclusiv pe tablete
Toate acestea sunt doar cateva din rezultatele proiectului in care au fost investiti peste 2.350.000 euro din 2018 pana in 2021.
Ce inseamna rezultatele obtinute de Distributie Oltenia pentru consumatorii de energie?
Rezultatele implementarii MWM reprezinta:
- realimentarea mai rapida a consumatorilor de energie
Timpul mediu de preluare si remediere a deficientelor electrice a fost optimizat, rezultand o scadere cu peste 9 % in 2021, comparativ cu 2019, ca efect direct al solutiei MWM. Alocarea celei mai apropiate echipe operative de locatia unui deranjament, confirmarea in timp real a executiei lucrarilor de remediere si folosirea sistemului MWM in corelatie cu
harta GIS a retelei electrice DEO ii ajuta pe electricienii operatorului sa stabileasca ruta optima de deplasare, sa preia rapid deranjamente noi si implicit sa reduca timpul in care consumatorii de energie sunt fara energie electrica.
- reducerea numarului de intreruperi accidentale in alimentarea cu energie electrica
Turele operative Distributie Oltenia pot inregistra in aplicatie, timp real, neconformitatile observate in retea si astfel operatorul planifica lucrari de prevenire avarii si intervine in retea pentru inlocuirea echipamentelor defecte si evitarea avariilor electrice care afecteaza zone mai ample de retea. Lucrarile efectuate in retea in scopul prevenirii si corectarii avariilor sunt publicate si actualizate la pagina
www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html si sunt transmise si preluate de presa locala.
Ce presupune MWM pentru Distributie Oltenia si prestatorii sai?
Distributie Oltenia si-a dotat personalul cu 523 de tablete si le-a oferit prestatorilor sai alte 17 tablete. Costurile aferente tabletelor s-au ridicat la 112 493 euro, in 2021.
Crearea de echipe mixte DEO – prestatori externi si organizarea acestora in teren pentru remedierea deranjamentelor/ efectuarea lucrarilor de mentenanta si modernizare retea a fost imbunatatita prin extinderea sistemului MWM la companiile prestatoare de servicii.
Distributie Oltenia continua investitia in dezvoltarea sistemului MWM, in 2022 fiind alocata suma de 220.000 euro din fonduri proprii.
Implementarea proiectului MWM sustine obiectivele de dezvoltare durabila asumate de Distributie Oltenia in cadrul strategiei sale de sustenabilitate.
Rezultatele sustenabile DEO din 2020 si tintele pentru 2021 pot fi consultate in Raportul de Sustenabilitate 2020, certificat (GRI)**, optiunea ”Core”.
Divizia Oameni si Brand
*MWM – Mobile Workforce Management, sistem informatic de management al echipelor operative
**Certificat Global Reporting Initiative G 4 Guidelines si recunoscut ca fiind in conformitate cu asteptarile stakeholderilor, prin respectarea principiilor de analiza a materialitatii aspectelor raportate (GRI Materiality Disclosure)