Operatorul Distributie Oltenia le recomanda consumatorilor sai sa acorde atentie sporita persoanelor care le viziteaza locuintele cu motivul de a efectua servicii legate de alimentarea cu energie electrica.
Este important de stiut ca orice angajat al Distributie Oltenia sau al partenerilor are obligatia de a prezenta legitimatia de serviciu atunci cand se deplaseaza la domiciliul consumatorilor pentru a efectua servicii energetice, inainte de a patrunde in locuinta. In situatia in care persoanele in cauza nu pot dovedi ca sunt reprezentanti DEO, consumatorii nu ar trebui sa le permita accesul in incinta si nici eventuale interventii la retea.
De asemenea, mentionam ca angajatii DEO sau ai partenerilor nu sunt autorizati si nici nu trebuie sa solicite sau sa primeasca sume de bani de la consumatori.
Pentru siguranta tuturor persoanelor implicate, angajatii Distributie Oltenia folosesc echipamente specifice de lucru si de protectie atunci cand efectueaza interventii in retea.
Totodata, consumatorii de energie electrica sunt rugati sa anunte operatorul Distributie Oltenia despre orice situatie in care persoane care pretind a fi angajati DEO sau ai partenerilor solicita accesul pe proprietate sau orice sume de bani in schimbul unor servicii, prin urmatoarele canale de comunicare:
-
apeland Info Tel, la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala;
-
prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro;
-
Mentionam ca Distributie Oltenia va pastra o colaborare stransa cu organele de politie pentru preluarea si solutionarea unor eventuale astfel de cazuri.
Divizia Oameni si Brand