In perioada martie - aprilie 2022 operatorul Distributie Oltenia a finalizat investitii de peste 1,4 mil RON si a demarat altele de aproape 3 milioane RON in lucrari de modernizare a retelelor electrice din Municipiul Craiova si comunele: Plesoi, Plenita, Silistea Crucii, Goiesti si Malaesti.
Beneficiarii proiectelor au fost:
- 2300 de locuri de consum din Municipiul Craiova, sat Cernele, strazile: Brestei, Constantin Gherghina, Victor Daimaca, Aleea 1 Cernele;
- 1700 de locuri de consum din Municipiul Craiova, strazile: Emanoil Chinezu si Dezrobirii;
- 150 de locuri de consum alimentate din PTA Milovan din Comuna Plesoi;
- 190 de locuri de consum alimentate din PTA 5 Plenita din Comuna Plenita;
- 130 de locuri de consum alimentate din PTA 2 Silistea Crucii din Comuna Silistea Crucii;
- 400 de locuri de consum din comuna Goiesti, alimentate din PTA Scoala Goiesti;
- 200 de locuri de consum din comuna Goiesti, sat Malaieni, alimentati din PTA Malaesti.
Ce s-a realizat prin intermediul investitiilor:
- modernizarea derivatiei de 20 kV PT 549 din LEA 20 kV Breasta – L10 Irigatii;
- modernizarea retelei electrice de joasa tensiune aferente PTA Milovan, 20/0.4 kV, 100 KVA;
- modernizarea retelei electrice de joasa tensiune aferente PTA 5 Plenita, PTA 2 Silistea Crucii, PTA Scoala Goiesti, PTA Malaesti.
Beneficiile consumatorilor:
- cresterea flexibilitatii retelelor electrice de distributie;
- imbunatatirea continuitatii in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor;
- reducerea numarului de intreruperi si a duratei acestora;
- protectia impotriva interventiilor neautorizate;
- cresterea flexibilitatii retelelor electrice de distributie;
- asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica a tuturor consumatorilor in conditii de calitate a parametrilor energiei electrice;
- imbunatatirea starii tehnice a retelei electrice de distributie;
- reducerea costurilor cu operarea si mentenanta.
Operatorul Distributie Oltenia continua investitiile in reteaua de distributie cu scopul de a reduce la minimum disconfortul creat consumatorilor din aria sa de operare.
Divizia Oameni si Brand