In primele 2 trimestre ale anului 2022, operatorul Distributie Oltenia a finalizat investitii de peste 1 mil RON si a demarat alte investitii in valoare de aproape 4 mil RON, toate fondurile fiind alocate modernizarii contorizarii, prin scoaterea acestora din interiorul locuintelor.
Beneficiarii proiectului au fost:
- 450 de locuri de consum din municipiul Pitesti, strazile Bradului, Libertatii, Papucesti;
- 650 de locuri de consum din Municipiul Pitesti, cartierul Craiovei: Aleea Constructorului: Bl. 17, Bl. 18 Bis, Bl. 20, Bl. 21, Bl. D, Bl. E; Strada Tineretului: Bl. 18; Strada Craiovei: Bl. 19, Bl. 22;
- 211 locuri de consum din zona Tancodrom, Municipiul Pitesti, strazile Nicolae Iorga, Prof. Nicolae Branzeu;
- 196 locuri de consum din Comuna Leresti, alimentati din PTA Magazin Leresti.
Ce s-a realizat prin intermediul investitiilor:
- montarea de firide de distributie si contorizare pe palier;
- realizarea coloanelor colective generale;
- realizarea coloanelor individuale monofazate;
- inlocuirea conductoarelor existente cu cele de tip izolat torsadat;
- inlocuirea stalpilor necorespunzatori cu alti stalpi de beton;
- modernizarea bransamentelor;
- montarea cutiilor de conexiuni;
- realizarea liniilor electrice subterane;
- realizarea unui circuit nou;
- montarea unor cutii de trecere LES/LEA JT echipate cu sigurante.
Beneficiile consumatorilor:
- rapiditate in alimentarea cu energie electrica in cazul unui deranjament individual;
- confort sporit pentru consumatori intrucat nu mai este necesar sa fie acasa pentru citirea/masurarea consumului de energie electrica;
- protectia instalatiilor electrice a celorlalti consumatori din bloc, in cazul unei suprasarcini sau a unui scurtcircuit la unul dintre vecini;
- protectie impotriva electrocutarii prin atingerea directa a circuitelor si echipamentelor montate, aflate in mod normal sub tensiune;
- protectie impotriva interventiilor neautorizate.
Operatorul Distributie Oltenia continua investitiile in reteaua de distributie cu scopul de a reduce la minimum disconfortul creat consumatorilor din aria sa de operare.
Divizia Oameni si Brand