Operatorul Distributie Oltenia acorda angajatilor o zi libera in data de 20 iulie 2023, cu prilejul Zilei Energeticianului, astfel ca Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia isi intrerup activitatea in ziua respectiva.
Revenirea la programul normal de functionare va avea loc in data de 21 iulie 2023, in cazul Centrelor de Relatii cu Utilizatorii din localitatile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu, Rosiorii de Vede, Dragasani, Campulung Muscel.
Pentru un plus de confort si siguranta, operatorul de distributie incurajeaza utilizatorii sa apeleze la canalele de comunicare online pentru solutionarea solicitarilor chiar din confortul de acasa:
- canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro.
- De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 - 16:00;
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina www.programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectati judetul in care locuiti;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/depunere documente);
- Completati datele de contact si inregistrati programarea.
In tot acest timp, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, raman mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Le multumim consumatorilor nostri pentru intelegere.
Diviza Oameni si Brand
17.07.2023