Conform studiilor interne desfasurate la finalul anului trecut, consumatorii Distributie Oltenia apreciaza calitatea serviciilor oferite de specialistii din Centrele de Relatii cu Utilizatorii, scorurile de satisfactie si de loialitate masurate semestrial in randul consumatorilor DEO fiind in crestere.
Prin strategia sa de dezvoltare, Distributie Oltenia isi propune sa imbunatateasca interactiunea cu consumatorii, prin instrumentele puse la dispozitie si prin pregatirea de calitate a angajatilor din Centrele de Relatii cu Utilizatorii.
Obiectivele celui mai recent studiu Distributie Oltenia au vizat:
- identificarea satisfactiei generale, dar si a potentialului de recomandare DEO dupa o vizita a consumatorilor in unul dintre Centrele de Relatii cu Utilizatorii DEO;
- identificarea potentialelor nevoi fata de Centrele de Relatii cu Utilizatorii si a proceselor care pot conduce la nemultumirea utilizatorilor;
- punctarea unor directii de imbunatatire a serviciului clienti din Centrele de Relatii cu Utilizatorii, astfel incat acestea sa indeplineasca nevoile acestora.
Rezultatele studiului au aratat ca:
- Satisfactia declarata a consumatorilor, fata de interactiunea generala din Centrele de Relatii cu Utilizatorii (CRU) DEO din ultimele 6 luni ale anului 2023, este in crestere, de la 7,7 la 8,6 puncte (+0.9 puncte), fata de primul semestru al anului 2023.
- In mod similar, scorul de loialitate NPS raportat la interactiunea din CRU-urile DEO din ultimele 6 luni ale anului 2023 indica o crestere de la 31 la 53 de puncte (+21 de puncte), fata de primul semestru al anului 2023.
Viziunea Distributie Oltenia este de a deveni o companie moderna, flexibila, capabila sa raspunda oricaror provocari pe care le ridica evolutia tehnologiilor in distributia energiei electrice, in acelasi timp satisfacand cerintele consumatorilor.
“Ca operator de distributie, pe langa investitiile in retea, ne preocupa foarte mult si satisfacerea utilizatorilor nostri. Ne aplecam asupra zonelor care asigura un plus de confort si operativitate in relatia cu consumatorii si urmarim in continuare cu atentie toate aspectele relatiei de colaborare pe care o avem cu cei care beneficiaza de serviciile noastre. Le multumesc colegilor mei din Centrele cu Utilizatorii pentru dedicare si pentru dorinta de a solutiona, cat mai repede si cat mai bine, cerintele consumatorilor nostri!”, Eugen Butoarca, CEO Distributie Oltenia.
Pentru un plus de confort si siguranta, operatorul de distributie incurajeaza utilizatorii sa apeleze la canalele de comunicare online pentru solutionarea solicitarilor:
- canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de e-mail relatiiclienti@distributieoltenia.ro;
- De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat in sectiunile dedicate www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- Info Tel, la numarul unic 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea intreruperilor in alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop si la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 - 16:00;
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informatii si solicitari privind activitatea de distributie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de inregistrare a sesizarilor www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form;
- detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Divizia Oameni si Brand
Data 20.02.2024