Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro;
- Selectati judetul in care locuiti;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/ depunere documente);
- Completati datele de contact (nume, prenume, adresa valida de e-mail, numar de telefon) si inregistrati programarea.
sau
- Apelati Info Tel 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008, numere cu tarif normal in reteaua nationala, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00.
Important! La finalizarea procedurii, veti primi un e-mail de confirmare, care contine un cod de rezervare pe care trebuie sa il aveti cu dumneavoastra in momentul vizitei.
In cazul unor situatii neprevazute, utlizatorii au posibilitatea de a anula programarea prin accesarea link-ului de anulare, primit pe e-mail alaturi de codul de rezervare.
* Utilizatorii care au programat in prealabil vizitele in CRU-urile DEO sunt asteptati la ora si in ziua programarii, avand prioritate la ghisee fata de cei care nu au rezervare. In cazul neprezentarii la data si ora stabilite, programarea nu va mai fi valabila.
Reamintim utilizatorilor faptul ca accesul in CRU-urile DEO va fi efectuat in continuare cu respectarea masurilor de distantare si protectie impotriva raspandirii virusului SARS COV 2.
Masurile pot fi consultate aici.
Pentru alte detalii legate de optiunea de rezervare online, utilizatorii Distributie Energie Oltenia pot apela Info Tel 0800 500 000, 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 sau adresa de e-mail distributie@distributieoltenia.ro
Alte date de contact utile in relatia cu operatorul Distributie Oltenia:
- Semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica poate fi efectuata non stop tot la Info Tel 0800 500 000.
- Toate solicitarile pot fi transmise pe e-mail la:
- Adresele relatiiclienti@distributieoltenia.ro, distributie@distributieoltenia.ro;
- Formularul de inregistrare a sesizarilor este disponibil pe website-ul Distributie Oltenia la adresa https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form;
- Detalii despre zonele in care intreruperea alimentarii cu energie electrica este necesara in vederea executarii lucrarilor pentru prevenire si corectare avarii in retea de catre operatorul de distributie, pot fi obtinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, in sectiunea dedicata https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html.
Directia Comunicare & Marketing